Masca de alge rosii Nori


S1400003

Pentru ca este primavara si toata natura se balanseaza intr-un dans aproape nebunesc, pielea are nevoie de atentie suplimentara. De fapt, primavara si toamna sunt anotimpurile in care poti face toate manevrele posibile: exfolieri, masti de hidratare, masti de hranire. Ba mai mult, in functie de starea vremii este bine sa schimbi si tipul de crema pe care il folosesti. Este posibil ca intr-o zi cu soare sa aplici doar o emulsie hidratanta. Sa iti placa asa de mult incat seara la culcare sa te gandesti: maine aplic iarasi emulsia aceea. Si dimineata te trezesti cu un super nor deasupra capului si cu amenintari de averse de ploaie. Daca tii neaparat, poti aplica si in aceasta dimineata emulsia insa eu recomand sa aplici peste ea o crema un pic mai grasa. Pentru ca stii ceva?! Corpul este foarte bine protejat de frig si umezeala cu o haina in plus insa pe fata… ce haina pui?

Si tenul meu, ca majoritatea tenurilor incepe in aceasta perioada sa se primeneasca si sa se pregateasca pentru urmatorul an. Si mai mult decat orice acum are nevoie de hranire si hidratare.

De multa vreme cautam ceva natural care sa poata fi folosit ca o masca peel-off. Si, cum cine cauta gaseste, la inceputul lunii martie am dat nas in nas cu algele rosii Nori facute special pentru sushi. Initial am strambat un pic din nas pentru ca sunt coapte insa valorile nutritionale, continutul mare de vitamine si oligoelemente m-au convins sa incerc.

Asa ca, trei saptamani la rand a testat Masca din alge Nori.

Dupa ce am demachiat si exfoliat tenul, am luat frumusel foaia din alge, am inmuiat-o in apa si am lipit-o ca atare pe ten. Pentru ca fata are propriul ei relief au fost locuri pe unde masca nu a aderat cum mi-ar fi placut mie. Insa rezultatele au fost wow. Adica a hidratat si a tonifiat foarte bine, efect care a durat cateva zile. Ei bine, nu e chiar rau pentru niste alge.

Data urmatoare am taiat foaia in fasii oarecum egale si le-am aplicat pe frunte, pe nas, sub nas si pe barbie.

S1400007

De data aceasta algele au aderat mult mai bine la piele asa ca si a treia oara am facut la fel.

S1400027
Am inmuiat fasia in apa (calda de data aceasta).
masca1.JPG
M-am asigurat ca masca a aderat bine in toate zonele

masca

Daca ai un copil mic care se sperie usor, e bine sa nu te vada cu aceasta masca pe fata. Copiii mai marisori insa vor fi foarte incantanti ca vei semana oarecum cu un Turtle Ninja. Desigur, vei si mirosi ca unul asa ca in jurul tau se va face instantaneu liniste si pace. Iar pe mine asta chiar m-a incantat. Abia dupa 15 minute s-a auzit un glas pierdut de undeva de prin casa: “Ai terminat cu masca aia mirositoare?” Nu am putut raspunde asa ca fetita mea a concluzionat: “Daca nu imi raspunde inseamna ca inca nu poate vorbi”. 🙂

Cand cele 15-20 de minute s-au scurs, am indepartat pur si simplu masca apoi am clatit fata cu apa din belsug. Pe tenul usor umed am aplicat o cantitate mica de ulei de cocos. Voi puteti folosi crema voastra sau puteti incerca un ulei fie el de cocos, migdale dulci, jojoba sau orice va place voua.

Efecte

La prima aplicare am simtit furnicaturi usoare, semn ca masca functioneaza. Desigur am fost foarte atenta la aceste manifestari si va recomand si voua ca la primul semn ca ceva nu e bine (apar furnicaturi intense, senzatie de arsura, usturime) indepartati masca imediat si clatiti cu apa rece din abundenta.

  • Masca este rece cu un efect puternic de racorire;
  • Calmeaza tenurile iritate;
  • Confera luminozitate;
  • Egalizeaza nuanta tenului;
  • Hidrateaza;
  • Tonifiaza;
  • Efect usor rejuvenant.

De ce functioneaza?

Desi eu am folosit de data aceasta alge procesate termic, chiar si asa, continutul lor nutritional este destul de mare.

Contin proteine, vitamina A, vitaminele B1, B2, B3, B9, B12, C, D, E si K si microelementele: Calciu, Magneziu, Fier, Fosfor, Potasiu, Sodiu si Zinc.

Pe scurt, va pot spune ca toti compusii din alge vor penetra pielea si ii vor conferi atat luminozitate cat si hidratare si tonifiere.

Iodul normalizeaza producerea grasimii subcutanate facand ca pielea sa arate neteda si catifelata, calmand eruptiile.

Vitamina C este un antioxidant care ajuta pielea sa se regenereze avand astfel un efect de rejuvenare.

Vitamina B3 va oferi tonifiere si va avea un aspect de albire daca sunt pe acolo pete hiperpigmentate.

Cholina este o vitamina solubila in apa care va calma pielea iritata si va tine sub control secretia de sebum.

Vitamina K va calma tenurile senbile si iritate;

Potasiul va ajuta procesul de hidratare al pielii;

Calciul ii va conferi un aspect mai luminos iar

Fierul va facilita circulatia sangvina subcutanata si va livra celulelor cantitatea necesara de oxigen. Adica, va ajuta in procesul respiratiei celulare.

Contraindicatii

Da, masca aceasta are si contraindicatii.

Daca esti gravida sau alaptezi, inca nu o folosi. Te poti bucura de efectele ei un pic mai tarziu.

Tenurile sensibile care se pateaza usor de la soare de asemenea nu se pot bucura de efectele unei astfel de masti pentru ca pielea poate deveni fotosensibila tocmai datorita continutului mare de vitamina A, E, C si Iod.

Datorita Iodului este posibil sa nu fie tolerata foarte bine de persoanele care au alergie la acest oligoelement. Asa ca, inainte de a aplica masca este bine sa faceti mai intai un test: aplicati o bucatica mica la incheietura mainii, in spatele cotului. Lasati sa actioneze 15 minute. La orice semn ca arde, ustura, apar mancarimi, indepartati alga si spalati cu apa rece din abundenta.

Recomandari speciale

Daca va hotarati sa incercati aceasta masca acasa, va recomand sa o folositi o data pe saptamana, seara, dupa o exfoliere usoara, pe tenul curat. Dupa masca, este posibil sa nu simtiti nevoia unei hidratari suplimentare insa e bine sa aplicati macar un ulei pe piele. A doua zi, inutil sa va spun, folositi o crema cu SPF.

Succes!

Atentionare: Acest articol are rol pur informativ. Inainte de a folosi masca sfatuiti-va cu medicul sau cosmeticiana voastra.

Leave a Reply

