Beauty Swap by Beauty Barometer


Sa va povestesc un pic ce am facut in seara asta. Mai stiti cum va povesteam eu ca visez la un grup de femei care sa se intalneasca si sa socializeze, eventual sa se si ingrijeasca? Ei bine, in aceasta seara am fost invitata la #beautyswapbybeautybarometer #beautyswapbybeautybarometer5 unde am intalnit o multime de femei, toate din bloggingul romanesc.

Pentru mine a fost primul eveniment de acest fel si trebuie sa recunosc ca inca trebuie sa ma dezmeticesc. In primul rand vreau sa va spun ca prietena mea de la BeautyBarometer a fost o gazda desavarsita si a reusit cred eu sa faca in asa fel incat toata lumea sa se simta ca acasa.

Vazandu-ma asa in grupul acela de femei care socializau, si schimbau produse cosmetice intre ele si se indemnau una pe alta: “Ia-l! Hai mah ia-l, stiu ca iti place! Zau ca nu vreau nimic inapoi!”, va spun cinstit ca mi-am mai recapatat putin increderea in umanitate. M-am simtit excelent chiar daca eram nou sosita in grup. Am cunoscut oameni minunati si chiar m-am mirat un pic cand mi s-a spus: “Eu te cunosc!” Blogul meu are o nisa mica asa ca, pentru mine aceste reactii au fost bine venite.

Sa va mai spun ca evenimentul a fost gazduit de Ceainaria Infinitea? Daca nu o cunoasteti, va recomand cu caldura sa mergeti acolo si sa beti un ceai sau ceva ce va place voua. Va voi spune un singur lucru despre aceasta ceainarie: imaginati-va ca exista masina timpului si va intoarceti pe vremea Bucurestiului interbelic. Mai mult decat atat, de cum ati ajuns, sunteti invitat in casa primitoare a unui prieten. Tot designul interior respecta cerintele epocii, bibliotecile sunt pline cu carti pe care le puteti rasfoi in liniste, portelanurile sunt dintre cele mai bune (asa, ca pentru prieteni nu?!). Desigur, pentru ca sunt sa niste oameni deosebiti s-au putut imprieteni cu Nikola Tesla si au wi fi gratuit.

Cam atat despre ceainarie, sa revenim la eveniment. Desi este al cincilea de acest fel organizat de BeautyBarometer, de data aceasta evenimentula fost in totalitate sponsorizat de Marionaud. Asta inseamna ca am baut o super limonada marca Infinitea si am mancat ceva bun fara sa fiu nevoita sa achit nota de plata. Marionaud a facut deja asta pentru mine. In plus de asta, cand am plecat acasa, am primit si cateva cadouri de la ei. Inutil sa va spun ca mi-eu placut foarte mult incepand cu brelocul pentru chei “Parle moi d’amour” by John Galiano si terminand cu parfumul. Nu sunt o mare consumatoare de parfumuri din simplul motiv ca niciunul nu m-a cucerit pana acum. Insa acesta, este intr-adevar… pour moi! 🙂 Nu pot sa spun decat multumesc BeautyBarometer pentru invitatie, iar celorlalte fete un sincer: Multumesc! Cu respect, ma inclin!

img_20160926_233432

Leave a Reply

