Cu ce-ti hranesti frumusetea?


DSCN1227

 

Cu ceva timp in urma mi-am intrebat prietenele pe facebook ce inseamna frumusetea pentru ele. Fara sa fac publice numele va voi arata cateva dintre raspunsurile lor:

Frumusetea fizica este atunci cand imi place sa privesc o persoana/un obiect. Frumusetea interioara este atunci cand imi face placere sa-i fiu prin preajma

“Frumusetea este o stare de spirit….ce pentru mine ia nastere din acceptare si iubire de sine.

Frumusetea…acel sentiment cand te simti bine in pielea ta…cand esti multumit de sine si nu ai complexe

Vedeti, pentru fiecare dintre noi aceasta frumusete se traduce in altfel. Stari psihice sau sufletesti, imagini, sunete, senzatii, toate acestea contribuie (dupa parerea mea) la acea stare de armonie, impacare si liniste care se reflecta si pe chipul nostru.

Eu uneori imi hranesc frumusetea cu un cantec de pasare nou sosita in cartier. Sau cu un ras de copil. Alteori este o crema de fata sau de corp care are o consistenta sau un miros interesant. Ba chiar sunt zile cand imi hranesc frumusetea cu lapte de cocos pe post de demachiant, poate cu o masca de goji.

DSCN1318
Uneori imi hranesc frumusetea cu sapunuri naturale hand made de Alina pe care o gasiti aici: ingrijireanaturala.ro

Uneori este o mancare buna, o melodie frumoasa, o opera de arta, un moment de introspectie, o intalnire cu o persoana draga mie.

Zilele trecute ma uitam la o transmisiune pe Periscope a colegei mele Ana-Maria Tatucu (beauty blogger la BeautyBarometer) si o vedeam cum tot scoate din sacosa aceea incredibila, tot felul de cutii care mai de care mai colorate, cu texturi si culori diferite (banuiesc ca si mirosurile sunt pe masura) si ma intrebam: “Cum sa nu fiu frumoasa cand ma pot bucura de toate aceste imagini?”

 

Cea mai buna hrana pentru frumusetea mea sunt acele momente cand imi fac meseria. Stiti acel moment cand clienta se ridica de pe pat si are acele lumini in ochi care spun: “Acum chiar ma vad! Si imi place ce vad! Multumesc!”

Frumusetea este si ea relativa dar daca o simti este de ajuns!

Voi cum va hraniti frumusetea?

4 Comments Add yours

  1. Hei, multumesc! Nu stiam ca sapunurile mele sunt vedete in articolul tau! ๐Ÿ™‚ Intrasem sa las un comentariu, pt ca m-a incitat putin titlul si asa am avut surpriza!

    Liked by 1 person

  2. Cu siguranta frumusetea e o stare interioara, care transpare la exterior. Asa ca imi hranesc frumusetea cu lucrurile care ma bucura: evadare in natura atunci cand pot, mici surprize placute celor apropiati, rad cu pofta (cand e cazul). Nu ma conformez neaparat gurii targului adica ma simt bine in pielea mea, fara sa simt nevoia sa epatez. Ca toate acestea sa transpara bine, insist sa beau multe ceaiuri sau apa, pentru ca asa se lumineaza pielea. Nu 2 litri pt ca asa se spune la televizor, ci 40 ml/kg corp/zi – de abia de la valoarea asta se numeste hidratare, mai putin inseamna doar supravietuire; bietul organism, vitregit de apa spalatoare de toxine le depoziteaza si el pe unde poate: in articulatii si asa apare artrita, sau sub piele si asa cresc frumos sunculitele. Pt ca asta sunt sunculitele: depozite de toxine. Cand am chef (desi ar trebui sa fac regula din asta) imi intind miere pe fata pe care o spal apoi cu apa minerala. Sau cateva fructe zemoase. N-am uitat de crema pt fata, dar parca mai fain e untul de cacao sau cel de nuca de cocos

    Liked by 1 person

  3. acenescu says:

    Alina suna foarte frumos! Multumesc pentru comentariu si pentru informatia pretioasa despre consumul corect de apa. ๐Ÿ™‚

    Like

  4. acenescu says:

    Sapunurile tale sunt vedetele rutinei mele de ingrijire de ceva vreme asa ca mi s-a parut firesc sa le arat. ๐Ÿ™‚

    Like

Leave a Reply

