Cel mai frumos compliment


20150929_150428
Clara viseaza fluturasi si pitici ce se joaca sub un curcubeu in timp ce mama ei, Andrada, se relaxeaza si se rasfata cu o masca de ciocolata.

In ultimul timp m-am dedicat unui proiect de suflet: reintroducerea ingrijirii cosmetice in vietile tinerelor mamici. Ba chiar mai mult, pentru ca multe dintre mamici alapteaza am ales sa creez tratamente cosmetice home made.

Astazi m-am bucurat de inca o intalnire cu Andrada si Clara, in confortul si siguranta caminului lor. Am cantat, am spus poezele dar am si alintat-o pe mami cu un tratament cosmetic.

Mare mi-a fost mirarea cand, chiar inaintea masajului Clara a adormit. Trebuie sa recunosc ca acesta a fost cel mai frumos compliment pe care l-am putut primi in timpul unui tratament.

Va multumesc pentru aceasta zi minunata petrecuta impreuna!

One Comment Add yours

  1. Mami says:

    Minunat!!

    Like

Leave a Reply

